EFH Ascendo 

Intern har vi support av Ascendo måndag, onsdag och fredag, inkorgen kollas av på morgonen dessa dagar. 

 

För dig som är fakturaadministratör så kan du också ringa direkt till Ascendos och Scancloudes egna support. Är att rekommendera om det gäller fakturor och speciella inställningar för kunden som kan komma att kräva följdfrågor. 


Vår erfarenehet är att det kan dröja några dagar innan de svarar på e-mail, men de har kort telefonkö så är det brådskande ärrendne så ring. 


Om saker som gått fel vid scanning maila supporten på scancloude Scancloud Support <support@scancloud.se>
Alt tel nr 08-232318
Om något gått fel i Ascendo tex fastnat i en kö, maila Ascendos support Support Ascendo support.mediusgo.emea@medius.com 

(gamla adressen var <support@ascendo.se>)

Alt tel +46 63 12 70 40 


Är det tolkningsfel ni vill rapportera så gör det via kuvertetknappen inne på fakturan.


Alla avslut, skiftningar mot andra bokföringsprogram, administration där mer än guidning krävs kring tex användare etc behöver dock gå genom digitala supporten.