Några lösningar på inloggningsproblem: 


Lösning 1. 

När inloggningsrutan i Capego inte nås och nedan felmeddelande kommer upp:


  • Avinstallera Capego
  • Gå till sökvägen: %localappdata%\Apps\
  • Byt namn på mappen som heter 2.0 
  • Installera Capego på nytt

 

Bakgrund: det är konfigurationsfiler från en äldre version av Capego som ligger kvar och inte kan läsas som hindrar.




Lösning 2. 

Vid problem vid inloggning till Capego verkar det som sessionerna kan hänga upp sig.

Efter provat ominstallation av programmet och återställning av lösenord och det fortfarande inte går att logga in i Capego. Prova att rensa sessionerna.


> Stäng Capego

> Öppna filutforskaren och navigera till sökvägen: %appdata%\WKSC\Studio\logs

> Här ska "Sessions_..." tas bort. 



> Starta Capego och prova med det senaste skapade lösenordet.