CHATT: − Chatten hittar ni inne i Supportportalen i inloggat läge.
CAPEGO SUPPORTPORTAL: − Ni når Capegos supportportal på två sett. Ett när ni är inloggade i programmet och ett via Capegos hemsida Via hemsidan https://support.wolterskluwer.se/
Via programmet: − Gå in via frågetecknet uppe till höger. − Välj sen Supportportalen
− När ni kommit in i Support Portalen behöver ni vara inloggade, samma inlogg som i programmet Capego. − För att skapa ett ärende klickar ni på Ärende uppe i Meny listen
− I denna vy skapar ni ärende genom att klicka på den blå knappen. Ni kan även i denna vy se tidigare ärenden som ni skickat in
Här lägger ni in ert ärende, när ni fyllt i allt klickar ni på nästa. − Ni kommer då till en ny sida där ni kan se rekommenderade lösningar. Om ni inte ser lösningen där klickar ni på ”Skicka ärende” för att skapa ärendet.
Om ni inte kan logga in på deras supportsida ska ni anmäla detta till Capegos Support. Det gör ni genom det gröna frågetecknet. Och sen klickar ni på den gröna knappen ”Skriv till oss”