Capego - FAQ
https://capego.statuspage.io/ Här kan du också välja att prenumerera på uppdateringar kring driftstörningar.
Tis, 14 dec., 2021 vid 3:46 E.M.
Felaktigt upplagt år i Capego Om första året är förkortat/förlängt räkenskapsår - kolla så att du får rätt räkenskapsår på grunduppgifterna på kunden när d...
Tis, 20 aug., 2024 vid 11:28 F.M.
Om du skulle byta telefon någon gång och du vill flytta över autentiseringsinlogget till den nya telefonen. Så ska du göra såhär: Steg 1. Tryck på denna...
Tis, 9 jan., 2024 vid 11:50 F.M.
Capego När du byter epostadress så behöver du också uppdatera det i Capego, följ instruktionerna i länk nedan Capego - Byta WK-id | Wolters Kluwer Sver...
Fre, 1 dec., 2023 vid 1:15 E.M.
Vid installationen av Capego kom frågan om ”MFA-kod/verifiering” till telefonen. Får man nytt nummer blir det problem och det behövs få en kod ifrån WK-sup...
Ons, 5 juni, 2024 vid 3:42 E.M.
Integrationen kopplas på automatiskt på de kunder som vi har upplagda i både Fortnox och Capego, för att integrationen ska kopplas rätt är det viktigt att s...
Lör, 4 nov., 2023 vid 7:45 E.M.
För att börja felsöka varför kopplingen inte fungerar börja med att kolla dessa saker: Se till att du - inte har loggat in dig på digital byrå - sat...
Fre, 1 dec., 2023 vid 1:13 E.M.
OBS! För att bryta koppling krävs att konsulten som ska hantera är systemadministratör i Fortnox. Logga in i kundens Fortnox och gå in under admi...
Fre, 28 juni, 2024 vid 10:24 F.M.
Får du inte in de nya värdena från Fortnox när du startar upp Capego klicka först på kugghjulet så att du kommer in i rätt vy. Därefter får du klic...
Tors, 2 juni, 2022 vid 9:51 F.M.
I Fortnox behöver du under verifikationsserier ha valt en specifik serie för bokslutsverifikationerna och markerat den för manuell registrering. Denna seri...
Tors, 2 juni, 2022 vid 9:27 F.M.